Založ si blog

Blokovaný na 7 dní za už zmazaný príspevok z roku 2019

 

Tak do tretice všetko dobré. Už ma zablokovali na tri dni za citovanie Apolinaira a na 30 dní za to, že som provokátérovi napísal, že má prázdnu hlavu. Tento krát som bol zablokovaný za satirický príspevok na stránke publikovaný 3. februára 2019. Za príspevok už raz prišlo upozornenie a bol zmazaný. Teda bol som zablokovaný za už zmazaný príspevok, dnes, 25. marca 2020!

AKTUALIZÁCIA: Na stránke VK.com ľudia hlásia, že včera Facebook blokoval masovo. Pravdepodobne ide o nový algorytmus.

 

Keď ma posledne zablokovali na celý mesiac a nemohol som nikomu ani len napísať, povedal som si koniec. Nebudem hrať ich hru, nebudem sa rozčuľovať, dám si pozor a budem politicky korektný. A tak som dával už na Facebook už iba fotky, muziku a občas nejaké to filozofické zamyslenie. Myslíte, že to stačilo?

Je streda, 25. marca a zrazu mi príde toto: 

A tak som opäť zablokovaný. V čase koronaepídemie sedím doma odstrihnutý od sveta:

nemôžem nič písať,
nič lajknút
nič komentovať,
nič publikovať!

Cenzori mi opäť zavreli moju sprostú papuľu. Lebo veď je sloboda slova, lebo pred rokom sme zverejnili na DAV DVA satirickú fotku poukazujúcu na pokrytectvo tých najslušnejších. Príspevok poukazoval na pokrytectvo tzv. slušných ľudí, ktorí denno-denne ľuďom nadávajú do ko**tov, prak**tov, k**riev a podobne v kontraste jedného nekorektného vyjadrenia Andreja Danka.

Takže sumárne:

  1. Prvé blokovanie na 3 dni za citovanie Appolinairovej Rínskej jesennej (14. máj 2019)
  2. Druhý krát na 30 dní za to, že som hlupákovi (ktorý mi mesiace beztrestne na Facebooku vulgárne nadával) povedal v slabej chvíli, že má prázdnu hlavu (26. septembra 2019)
  3. Tretí krát na 7 dní, za už zmazaný príspevok kritizujúci politickú korektnosť a dvojaké kilometre pri posudzovaní toho, čo je a čo nie je nenávistné (25. marec 2020)

Ďakujem milá korporácia Facebook, že si ma v čase izolácie pripravila o posledné sociálne kontakty! Tak mi napadá, prečo sa Facebook stále oháňa tým, ako mu záleží na bezpečnosti jeho užívateľov, keď ich v čase núdzového stavu zablokuje?

 

Už mi zostala len mailová schránka, VK.com a tento blog. A ešte mobil, ktorý mi bude od teraz nová vláda sledovať.

Zanadávam si v súkromí. Ale poriadne. Na celý tento systém. Mimochodom, dneska som čítal Gogoľa. Toho chlapa by podľa týchto chorých kritérií blokli snáď sto krát. Alebo by mu rovno deaktivovali účet.

Mimochodom, a takto to dopadne, keď nahlásite príspevok, kde vás anonymný užívateľ nenávistnej stránky vulgárne uráža:

Nuž, o to viac skúseností pre pripravovanú štúdiu vplyv sociálnych sietí na medziľudské vzťahy.

Takže tak!

 

Bratislavská Matica bola preplnená milovníkmi filmov Jozefa Kronera a umenia

26.03.2024

MATICA SLOVENSKÁ SI UCTILA PAMIATKU JOZEF KRONERA KULTÚRNYM PODUJATÍM A OTVORILA TRETIU VÝSTAVU GALÉRIE MATICE 25. marca 2024 sa konala zatiaľ jedna z najväčších akcií Domu Matice slovenskej v Bratislave s prítomnosťou zástupcov Ministerstva kultúry Slovenskej republiky (Ľubica Stražayová, Mária Šoltýsová), poslancov Národnej rady slovenskej republiky Zuzany Plevíkovej a [...]

Popredné osobnosti slovenskej filozofie a kulturológie, profesori Dalimír Hajko, Rudolf Dupkala a Jozef Leikert sa stali čestnými predsedami Kulturologicko-filozofického odboru Matice slovenskej

24.03.2024

Status čestných predsedov v Kulturologicko-filozofickom odbore Matice slovenskej bol inšpirovaný pôvodným Filozofickým odborom Matice slovenskej, ktorý udeľoval čestné alebo mimoriadne členstvo významným žijúcim osobnostiam slovenskej vedy. Z iniciatívy predsedu odboru vznikol triumvirát čestných predsedov, ktorých si Matica slovenská ctí ako žijúce osobnosti slovenskej [...]

Najstaršie slovenské a druhé najstaršie európske kultúrne periodikum založené Jozefom Miloslavom Hurbanom má nový dizajn a webovú stránku

21.03.2024

Vznikli už v roku 1846 pod názvom Slovenskje pohladi na vedi, umeňja a literatúru z iniciatívy Jozefa Miloslava Hurbana, obnovené boli Hurbanovým synom Svetozárom Hurbanom Vajanským v roku 1881 a s prestávkami vychádzajú dodnes, striedavo pod hlavičkou Matice slovenskej, Zväzu slovenských spisovateľov a napokon znovu pod Maticou slovenskou. Toto významné periodikum objavilo [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

PhDr. Lukáš Perný, PhD.

...pravda je revolučná, pravda zvíťazí!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 243
Celková čítanosť: 792770x
Priemerná čítanosť článkov: 3262x

Kategórie